Od ponad 20 lat pomagamy przedsiębiorcom w prowadzeniu księgowości

Biuro Rachunkowe K&K powstało w 1998 roku w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na usługi księgowo – kadrowe.

W chwili obecnej obsługujemy przeszło 50 podmiotów gospodarczych, głównie z Oświęcimia i okolic. Są to jednoosobowe działalności gospodarcze, większe przedsiębiorstwa, jak i spółki prawa handlowego. Obsługujemy również stowarzyszenia. Nie boimy się wyzwań dlatego podejmujemy się nawet najtrudniejszych zadań.

Działamy na podstawie Świadectwa Kwalifikacji nr 10360/98 wydanego przez Ministra Finansów.

Posiadamy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej związane z prowadzonymi usługami księgowymi, co gwarantuje naszym Klientom finansowe bezpieczeństwo. Wyróżnia nas indywidualne podejście do każdego zlecenia. Stawiamy na uczciwe, solidne i terminowe realizacje zleceń.

Nasze biuro zajmuje powierzchnię blisko 150 m2 i mieści się w dogodnym punkcie w centrum miasta, gdzie możemy zaoferować naszym Klientom parking.

Istniejemy
od 1998 roku

1650 +

ZADOWOLONYCH KLIENTÓW

450 +

OBSŁUŻONYCH FIRM

21 +

LAT NA RYNKU

Z naszego Bloga

Porady, aktualności, zmiany w dziedzinie rachunkowości i zatrudnienia
tu poruszamy tematy związane z księgowością i kadrami

Samochód osobowy w firmie – jak kupić i rozliczyć?

 Samochód osobowy w firmie często jest niezbędnym narzędziem w prowadzeniu działalności gospodarczej, zwłaszcza gdy pracownicy muszą być mobilni. W 2019 roku pojawiły się zmiany w zakresie rozliczeń samochodów osobowych w kosztach podatkowych. Środki wydane na eksploatację auta firmowego mogą zostać wpisane do kosztów uzyskania przychodów w limicie 100%, jeśli jest on używany jedynie do celów służbowych. Rozliczenie wygląda inaczej, gdy podatnik postanowi zmienić sposób użytkowania pojazdu. Przedsiębiorcy, którzy planują używać samochodów osobowych w firmie, powinni liczyć się z wysokimi kosztami eksploatacji oraz dobrze znać zasady rozliczania podatku VAT. Wszystkie niezbędne informacje na ten temat znajdziesz w artykule. Zapraszamy do lektury!

Dofinansowanie na kapitał obrotowy PARP – ujęcie w księgach rachunkowych

Dofinansowanie na kapitał obrotowy na rzecz przedsiębiorców przekazała Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP). Są to środki finansowe, które mają zminimalizować negatywne skutki wystąpienia pandemii COVID-19. Jest to pomoc skierowana dla średnich przedsiębiorstw. Dotacje na kapitał obrotowy mają wesprzeć firmy, które znajdują się w trudnej sytuacji ekonomicznej, co pozwoli im na utrzymanie działalności gospodarczej.

Mikropożyczka 5000 zł na prowadzenie działalności gospodarczej w czasie pandemii.
O czym warto wiedzieć?

Mikropożyczka 5000 zł to koło ratunkowe dla małych przedsiębiorstw, które dotkliwie odczuły skutki pandemii COVID-19. Jest to jedno z działań pomocowych pakietu Tarczy antykryzysowej, finansowane ze środków Funduszu Pracy. Pożyczka jest niskooprocentowana lub można starać się o jej umorzenia, co sprawia, że przedsiębiorcy chętnie korzystają z tego rozwiązania. O mikropożyczkę może ubiegać się każdy, kto doświadcza trudności z powodu prowadzenia działalności gospodarczej w czasie pandemii. Otrzymane środki można wydać na bieżące zobowiązania, np. opłacenie podatków, składek ZUS, zakup towarów czy na czynsz. Można wnioskować o dowolną kwotę, która nie przekracza 5000 zł. Więcej szczegółów dotyczących mikropożyczki znajduje się w poniższym artykule.

Aktualizacja 5.11.2020 r.: Na końcu artykułu, w rozdziale Mikropożyczka 5000 zł – regulacje podatkowe, znajdują się cenne informacje dotyczące rozliczenia mikropożyczki.


Gwarancja rzetelności, odpowiedzialności i terminowości